نوشته شده توسط : گروه عکاسی هیراد

اتلیه عکاسی هیراد 

آتلیه بارداری

آتلیه بارداری ، دوران بارداری مادران و خانم ها یکی از دوران های بسیار خاص و جذاب  زندگیشان می باشد. لحظات شیرین مادر شدن و احساس پرورش کودک در بطن یقینا لحظاتی بی تکرار و فراموش نشدنی می باشد. بنابراین با ثبت این دوران در عکس های یادگاری می توانید این احساس را برای همیشه ماندگار کنید.

عکاسی بارداری در آتلیه عکاسی هیراد به صورت تخصصی عکس های زیبا و حیرت انگیز را از خانم های باردار ثبت می کند. این نوع از عکاسی نیاز به مهارت و تجربه بسیار بالا داشته و عکاس حرفه ای باید بتواند در کمترین زمان و با توجه به شرایط مادر عکس های منحصر به فرد و خواستنی بگیرد.
عکاسی بارداری می تواند خیلی لذت بخش باشد. خیلی ها جلوی اینهمه زیبایی دچار احساسی توام از عشق و تحسین می شوند. در عکاسی بارداری، توجه کنید که این دوره ، یک دوره گذرا و سرشار از تغییرات بسیار سریع است.


:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه عکاسی هیراد

آتلیه عکاسی هیراد 

عکاسی تخصصی کودک

عکاسی تخصصی کودک ، عکاسی از کودکان شیرین ترین و سخت ترین کار حرفه ی عکاسی است ولی این اجازه را می دهد که با ثبت هر چه بهتر لحظات کودکی این دوران را خاطره انگیزتر کنیم. تیم حرفه ای ما مد نظر دارد که کودک چه رفتارهایی را می پسندد و می دانیم که چگونه با او دوست شویم. ابزارهای حرفه ای در آتلیه عکاسی هیراد کمک شایانی به چنین اهدافی می کنند و ما در کنار شما بهترین لحظات را ثبت خواهیم کرد.

آتلیه عکاسی هیراد ، از بهترین و برترین عکاسان برتر و متخصص در ثبت تصاویری زیبا مشتمل شده است که می توانید هر نوع عکس از کودک دلبندتان را در این آتلیه انجام دهید . این آتلیه تخصصی کودک با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین دوربین های عکاسی و متنوع ترین ژست های عکاسی فعالیت دارد و محیطی آرام و زیبا برای ثبت لحظات کودکی فرزندتان را فراهم می آورد.

در بیشتر موارد در حین عکسبرداری کودکان به سمت والدین خود متمایل میشوند که در آغوش گرفتن و نوازش آنها می تواند به آنها اعتماد به نفس بیشتری دهد تا با خیال راحت دوباره به جلوی دوربین برگردند.  اگر عکسبرداری کودکان به هر دلیلی از جمله خستگی، بی حوصلگی، خواب آلودگی و یا کمبود وقت در یک جلسه به پایان نرسید بهتر است ادامه عکسبرداری در جلسه بعدی صورت پذیرد تا این عوامل باعث افت کیفیت عکسبرداری نشود.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1403 | نظرات ()